drivarn 0 Postad 22 Januari , 2010 Hej kommer det vara några båtträffar på västkusten i sommar ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 23 Januari , 2010 Det hoppas jag verkligen möjligen inte så många organiserade men en massa spontana. (Du kan vä ex l tjingsa när du kommer förbi Björholmen ) mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 23 Januari , 2010 Maringuiden har ju vimplar som man kan flagga med så man syns.. bara sett två dock. den ena var min och den andra var Smoegens :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 23 Januari , 2010 Men Gedda! Alla vi gamla stötar har väl en mg- vimpel! mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 23 Januari , 2010 gammal.. tala för dig själv ;-) jo det vet jag men jag har ju fortfarande bara sett två :-P inte så många som är norrut verkar det som Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser