AndersssonSeglar 0 Postad 16 Januari , 2010 Har startat en grupp på Facebook som heter Svenska långfärdsseglare om det nu är någon här som är med på Facebook och vill hålla lite kontakt där med andra långfärdsseglare... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Falco 0 Postad 6 Februari , 2010 Kanon! Jag går med genast! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefanbe 1 Postad 7 Februari , 2010 Det finns fler grupper T.ex Albin 25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 7 Februari , 2010 Gruppen är säkert trevlig, men jag vågar vägra facebook. //P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 7 Februari , 2010 Dito Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 7 Februari , 2010 Är med i samma grupp.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 291 Postad 8 Februari , 2010 Jag är också med. Skulle vara kul att veta vem som är vem. Själv heter jag Henrik Frödeen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 8 Februari , 2010 Jag heter ju samma sak överallt eftersom det är det jag heter helt enkelt, fast med mellanslag mellan för och efternamn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 291 Postad 9 Februari , 2010 Dig hittade jag i Svenska Långseglargruppen. Tittade på bilderna från Linjetten där, riktigt fint arbete men samtidigt inser jag att jag aldrig skulle ha tålamod och kompetens att göra samma jobb. Lärorikt att se! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 12 Februari , 2010 Läste din blogg i går - mycket trevlig läsning. Ser fram mot årets seglingar. Vi är klara amatörer när det gäller båtbyggeri. Det blir inte helt proffsigt på vissa ställen. När det gäller uthållighetn drivs vi av desperation - inte en sommar till utan att få segla! Det är inte konstigare än det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 12 Februari , 2010 då går jag också med då!! ( Caroline) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser