KillerBoo 58 Postad 15 Januari , 2010 Tja... vilka har potentialen att skriva världens kortaste böcker, och vad bör dom heta? Allt jag kan och vet, av Styrbjrn Konsten att hålla käften, av KillerBoo, med förord av Westfjord26 Välfärdssamhället, av Fredrik Reinfeldt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 16 Januari , 2010 Äääääh, kom igen nu alla.. Finns det verkligen inga elaka sidor hos er? EDIT: Får väl fylla på i brist på annat, Årets kvalitetskatalog, Utgiven av Biltema Senast ändrad av KillerBoo | 16 januari 2010 | 22:27 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 17 Januari , 2010 Årets bok med för många inblandade: telefonkatalogen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 17 Januari , 2010 Jag har sett filmen och den var INTE bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 18 Januari , 2010 http://www.amazon.com/Wit-Wisdom-Ronald-Reagan/dp/1596980451 The Wit & Wisdom of Ronald Reagan Enligt uppgift finns en LP-Skiva med inspelad tystnad under samma namn. Senast ändrad av Gaidin | 18 januari 2010 | 13:57 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stretti 0 Postad 18 Januari , 2010 Tja du Killerbo.Kanske denna Vinter i infrusen båt.(Förutom MG-aktiviteter) /Jag har egen pulka! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 21 Januari , 2010 En av de kortaste böckerna lär bli: Vettiga inlägg på Dösnack... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 25 Januari , 2010 Se där ja, en bestseller om någon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 10 Februari , 2010 Skavlan kan väl skriva.......Norska genier genom tiderna Det ämnet borde kunna hållas föredömligt kort......;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skuggteckning 0 Postad 10 Februari , 2010 Jag tycker att Anders_st borde få vara med på ett hörn när det gäller boken om att hålla käften. Men det är kanske bara jag det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 12 Februari , 2010 Vad menar du med det där? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skuggteckning 0 Postad 13 Februari , 2010 Heh. Att han inte är så bra på att hålla tyst? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 December , 2010 Aktivitetsutvecklingen på MG? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser