Lasse_W 0 Postad 15 Januari , 2010 Snart är det båtmässa, är det någon som skall handla något. Eller gör ni som mig och går dit och drömmer i 4-5 timmar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kustskepparen 0 Postad 15 Januari , 2010 Absolut, Det finns mkt tillbehör man behöver Om mässpriserna håller samma nivå som att beställa från utlandet så kan det nog bli en o annan pryl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stream 1 Postad 16 Januari , 2010 Joförfan. Antenn och kabel till VHF:en. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 16 Januari , 2010 Köpte en stor gummibåt på mässan för två år sedan, en Suzumar 350 VIB med högtrycksdurk och v-botten, 20 knop med en tiohästare. Men jag inser nu att jag tog i i överkant, den är helt enkelt FÖR stor att släpa efter segelbåten. Så en tremeters gummi eller rib ska det spanas efter. Nån som är sugen på Suzumaren? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 16 Januari , 2010 Vi bukar kolla på saker vi behöver, ta reda på bästa priset på mässan och sedan har vi ett avtal med vår lokala båtbutik att vi får köpa det för samma pris hemma. På det viset slopper vi släpa saker och supportar affären så den finns kvar. Tips till er kanske. I år kommer vi kolla in plottrar ffa. När det gäller så dyra saker kanske vi beställer från England istället. Får se om vi törs. Annars ser jag mässan mer som en trevlig start på säsongen. För att inte tala om alla trevliga stunder med broschyr-läsning som stundar (har ryggsäcken med) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 16 Januari , 2010 Blev det ingen i USA ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Januari , 2010 Kolla och drömma..kanske blir lite inköp i form av LED belysningar och båtvård. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 16 Januari , 2010 Det har inte blivit någon från något håll ännu. Inväntar vårens uppdateringar tänkte vi. Har en svärdotter som ska till NY i april. Får se om vi skickar med lite dollar då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 17 Januari , 2010 Priserna på mässorna är domsamma som i butikerna. Brukar köpa småprylar för kul skull från Erlandssons Brygga. Drömmer fortfarande om en 50 fots Itama......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser