Killroy 0 Postad 13 Januari , 2010 Hallå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 13 Januari , 2010 Halå på dig du! Vad var frågan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Killroy 0 Postad 13 Januari , 2010 Jo, jag behöver få ur proppaxeln, den sitter genom backslaget(velvet drive) BW5000. och går in i den rostiga medbringaren man ser på bilden. måste jag även lossa medbringaren från backslaget? har tagit loss muttern och trodde att axeln skulle lossna då,,, men inte.. är den kanske konad i medbringaren? //T Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Killroy 0 Postad 13 Januari , 2010 det är asså en vinkelväxel, där axeln går igenom backslaget.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 13 Januari , 2010 aha, Jag måste kolla med min mek i morgon eller på fredag. mina kunskaper på backslag är inte på topp. Jag medeler dig svaret så fort jag vet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 13 Januari , 2010 Kan vara konad.. Skruva loss bultarna och försök få dit en avdragare, sätt den i spänn och slå till så lossar den nog. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser