christoferrosengren 0 Postad 13 Januari , 2010 Jag behöver komma i kontakt med någon som kan hjälpa mig att göra snygga bockar i rostfritt stål ca 30mm diameter. Har ringt runt på eniro men hittar bara företag som sysslar med serieproduktion och ingen som vill hjälpa mig. Någon som kan tipsa om en duktig plåtslagare etc i stockholmsområdet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jannelu 5 Postad 13 Januari , 2010 Tror du inte att en rörmokare kan tänkas fixa det??? Dom kröker ju rör dagarna i ända... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 13 Januari , 2010 Larssons plåt på Lidingö gör fina jobb med rostfritt. De gör mycket jobb till båt som är jättefint. Dom gjorde tex allt rostfritt till Ëricsson båtarna. http://lidingoplat.se/larssonsplatslageri/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
961118 0 Postad 13 Januari , 2010 www.rostfritt.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 249 Postad 13 Januari , 2010 Thimanders, ligger i Västberga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christoferrosengren 0 Postad 14 Januari , 2010 Tack för tipsen. Skall kolla upp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 14 Januari , 2010 Röris eller plåtis kan med största sannolikhet hjälpa dig. Dom flesta större varven har gubbar som även sysslar med sånt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kennan423 0 Postad 15 Januari , 2010 Jag är plåtslagare, Ventilation. Vefast i göteborg fixar det, är det intressan så skriv et PM så skall du få nummer samt faxnummer för att skicka eve Mått/tjocklek och blank eller borstad . Kenny Senast ändrad av kennan423 | 15 januari 2010 | 18:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fredde76 0 Postad 15 Januari , 2010 Kolla med Svemab håller till i Järna annars Järna rostfria (oxå i Järna... ) Järna rostfria har gjört mitt grabbräcke till Ockelbo b16 ska nog få fixa en rutbåge och lite annat oxå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser