jalmar 0 Postad 9 Januari , 2010 Queen Margot Kommer den från sluttema eller jula? Något bättre än clas i insjön Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 9 Januari , 2010 Den Queen Margot jag vet, är en ganska dålig whisky... som köps i Tyskland på exempelvis pråmen... Passar knappt att använda till Irish coffee... Du ser Styrbjn, jag kan annat än att hacka på dig... Senast ändrad av Keddy | 09 januari 2010 | 09:55 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 9 Januari , 2010 En flaska whiskey på två brukar inte vara några problem,men här blev halva kvar av någon anledning,beror nog på biltema kvaliten i den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zewe 0 Postad 11 Januari , 2010 har en Queen Margot skulle inte dricka den i en öken även om jag inte hade nått annat men har smakat på den och illa var det fast jag inte är nån whiskey snobb... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 16 Januari , 2010 Grabbar... Queen M är en ren njutning jämfört med Statesman.. DÄR snackar vi fotogen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 17 Januari , 2010 Statesmannen brukar åka fram på småtimmarna när man ändå redan fått i sig så mycket så man tappat smaken. Kanske låter som man är lite a-lagat men så är absolut inte fallet ;-I Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 17 Januari , 2010 Jag fick 6 fl Statesman av en kompis efter nån Tysklandsresa.. Herregud, den dög ju inte ens som tändvätska, utan jag fick truga bort oöppnade flsakor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 17 Januari , 2010 Ja fy.......! Det är till och med så Mekongwhisky är gott jämfört med Statesman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 21 Januari , 2010 Finns ytterligare: Brutus, Joker, Major Gunn... Fy faderittan, det är rävgift vill jag lova... Mekong och Statesman är klasswhisky i jämförelse... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 21 Januari , 2010 Fick en flaska fotogen-burbon av en dåvarande flickvän. kostade motsvarande 20 kr för en liter på lågprismarknad i tyskland, hon var uppriktigt förvånad att den var äcklig(?!!). Den gick inte att lura i någon, tro inte jag försökte! Inte ens efter ett par stadiga. Det slutade att jag hällde den i kastrullen när jag kokade apelsinmarmelad - där kom den till sin rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser