JohnHa 0 Postad 3 Januari , 2010 Hej Har nyligen skaffat en Bella Falcon -98:a och har upptäckt några utmaningar. Ser att det kommer in vatten in i toalettutrymmet vid regn, verkar inte komma från rutorna utan någon annanstans ifrån. Det samlas under sidorutan längst bak. Har någon ett liknande problem? Det sitter en Wallasvärmare i båten men verkar ju helt omöjlig att montera ur för service pga åtkomsten, har någon nåt tips? Mvh John Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pheubus 2 Postad 3 Januari , 2010 Jag hade problem att få ut min wallasvärmare 1800b när den behövde åka in på service. Efter att ha skruvat bort lite skruvar och trixat med skorstensslangen fick jag ut den. Efter som den blev monterad en gång måste den kunna bli avmonterad också. Fråga http://www.varmedoktorn.com/ om du har några problem. Han brukar vara hjälpsam när jag ringer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JohnHa 0 Postad 20 Juni , 2010 Troligen är värmaren monterad innan överdäcket för det går inte att få bort bultarna som håller värmaren, de tar i i innerlinern. Det slutade med att jag monterade en hyfsat stor inspektionslucka, det blev perfekt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MatsGL 0 Postad 17 Augusti , 2010 Kan du inte ta en bild och bifoga, det vore bra att veta hur du monterade inspektionsluckan om det skulle bli aktuellt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser