Jogg 0 Postad 2 Januari , 2010 hur ändrar jag det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 2 Januari , 2010 Hej, och välkommen till MG! ... Du kan när som helst ändra i de uppgifter du själv knappat in, men bara då du är inloggad. Tror att du med båtguiden menar båttester/båtguiden i huvudmenyn till vänster? De uppgifterna hämtas från min sjöbod som också medföljer varje foruminlägg som ett sökalternativ i marginalen. Klicka därför enklast - obs alltså inloggad - på Till sjöbod i ditt eget inlägg ovan, och sök sen runt lite för att hitta den uppgift du vill ändra. Borde nog, så vitt jag begriper, funka...? Mvh Thomas Senast ändrad av Thomas-1 | 02 januari 2010 | 19:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 220 Postad 2 Januari , 2010 Om det är en modell som redan finns, men det är fel uppgifter får du maila admin. Om det är så att just ditt exemplar avviker från normen (t ex annan motor...), skriv det under kommentarer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jogg 0 Postad 3 Januari , 2010 tack har nu skickat kommentarer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser