Gå till innehåll
onsdag 25 december 2024
Styrbjrn

Hacka på Styrbjörn

Rekommendera Poster

Denna tråd är för alla som vill Prata med, Kritisera, ställafrågor eller vad som hälst till Styrbjörn som inte har med övriga trådars inlägg att göra att göra.

Med denna tråd Hoppas jag slippa att tillsammans med vissa andra förstöra vanliga trådar för att folk irriterar sig så mycket på mig. så fort ni vill säga nått som inte har med TS ämne att göra så går ni in här och skriver.

Hjärtligt välkommna!

/Styrbjörn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan börja med att svara på era frågor ang Färöarna.

Jag och frugan åker dit nästan varje år och har gjort det dom senaste 10 åren. vi gillar stället för den fina naturen och fågelivet mm som finns där.

Bilden var som vanligt i mina inlägg lånad men jag har ju som sagt en vanlig kamera som gör papperskort och dessa blir lite svårt att snabbt och enkelt få in i datorn.

Brännslet räcker om man har med sig extra dunkar. har ganska gott om plats för det i Storebron så det är inget problem. Båten körs i lugna 7-8knop över havet och då drar den väldigt lite.

/styrbjörn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är ca 330 sjömil mellan Norge och Färöarna så nåt specielt avstånd är det inte tal om. Typ som en vanlig skärgårdssemester på ett par veckor.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför skulle vi hacka på dig eller ge dig svar på tal i en speciell tråd för ändamålet? vi ger väl dig precis som alla andra (inklusive mig själv) svar på tal i dom trådar som man svarar i om man vill hugga emot eller har en annan mening. Året dummast tråd!

Gott Nytt ÅR!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför? Jo för att inte det ska bli som det alltid har blivit hitils. Dvs, att trådarna spårar ur för att ni lägger för mycket energi på att kolla om det jag säger är sant eller inte. Jag håller mig oftast till sanningen. eller som jag brukar säga. Jag säger alltid sanningen även när jag ljuger. Skrattande

Gott nytt år på dig Westfjord och hoppas att du får ett kanon år både i båtlivet och i jobbet. Har vi tur så kanske vi träffas nån gång på böljan blå 2010 och då ska du se att jag inte är så oseriös som du tror.

/Styrbjörn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bilden var som vanligt i mina inlägg lånad men jag har ju som sagt en vanlig kamera som gör papperskort och dessa blir lite svårt att snabbt och enkelt få in i datorn.

Inget fel i att du bara har en vanlig kamera....finns nog många här som kan vänta tills du scannat in några bilder på dig, frugan och båten på Färöarna. Eftersom du äger/driver ett av landets största varv (på Gotland) och umgås med celebriteter såsom makarna Anka, så kan du väl inte vara buskablyger. Vore kul om du nu är så helseriös som du säger, annars är jag rädd att du hamnar i samma lilla stuvfack som Anemos.

Mvh Andréas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vart ifrån har du fått att jag driver ett varv på Gotland? Umgås med familjen Anka är att töja på sanningen. Jag har träffat paret 2 gånger. Ena av gångerna var när dom hyrde sommarboende av mig, andra gången var på en mässa i England. jag vill inte lägga ut mer information om mig, då jag ( om jag ska vara helt ärlig ) är rädd för att bli trakasserad i mitt privatliv. Jag hade säkert gått ut med mer info om mig om inte jag hela tiden hade känt mig så bevakad av vissa här på forat. Som du säkert har noterat så finns det ett antal personer här inne som konstant smutskastar och nervärderar mina inlägg.

Hoppas att du är tillfreds med mina svar?

God fortsättning önskar Styrbjrn med personal!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Så hemlig är du väl inte?

Jag tror inte folk kollar om det du säger är sant, när man läser vad du skriver så är det ju uppenbart för de flesta att det är rent skitsnack så det är väl inga konstigheter med det.

För er som vill veta lite mer om Björnen i fråga kan säkerligen få sig en uppfattning av nedan filmklipp.

Björn svinar på hotellet:

Björn svinar på färjan:

Björn svinar på Biltema:

Björn svinar lite överallt. Det är altså denna Björnen som var med och hjälpte till att starta Biltema, åker motorbåt till färöarna varje år, bor på Gotland, jobbar på varv o s v...

Troligen inte :---)
Jag tror mer på en Björn som behöver lite uppmärksamhet och skapar en roll åt sig själv som den han egentligen vill vara.

Vad är det som får dig att tro att är så korkade att vi tror allt du skriver? Jag har faktiskt lite svårt att förstå vad du gör här, nu när jag funderar på det så ställer du aldrig några frågor och du har inte hjälpt någon annan. Att vara social kan ju inte heller vara anledningen då alla är elaka mot dig...

Men men, jag brukar mest småflina åt dina inlägg, det är lite skoj att se vuxna människor som lever ut sitt barnasinne. Keep it up man! :--)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Förvånad vilket detektivarbete du har lagt ner. och du har talang i Psykologi. Har du studerat det länge eller?

Jag kan försäkra dig om att nivån på mitt liv ligger långt över länkarna du länkade till. Har inget med dessa och göra och det tror jag dom flästa här på forat förstår.

uppmärksamhet tycker nog allla att det är kul att få men jag får tyvär förmycket av det så det handlar inte om det. 

Jag tycker marinan är ett bra fora att dela mina erfarenheter med andra. Thats it!

/Styrbjrn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men Styrbjörn, det var ju du själv som postade en av dessa filmer och sade att det var du..?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

har du fortfarande inte lärt dig att  jag gärna lånar bilder mm då jag inte KAN göra sådana saker!!!!!! En av de svagheter jag har är att jag har svårt att koppla ihop mina komponenter.

Ingen kan allt, men Styrbjrn kan nästan allt!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var det därför du sade att det var du på filmen? Så, antingen ljög du då, eller så ljuger du nu... :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Att jag skulle vara den som du refererar till är helt befängt. jag tar stort avstånd ifrån allt som görs på filmerna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Eller är ett av dom ett barnbarn?????????????? Mystiken tätnar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Med tanke på trådens namn är det ju din egen uppmaning.

Hur har du det med humorn Björn? Vi är ju i Dösnack =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ha Ha Ha Givetvis tog jag det inte som ett hot. Jag är en herre med en stor portion humor.Tungan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Under vilket namn var du verksam på forumet före namnet Styrbjn ?

/Zinderella

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Matrix

En del tror på tomten, en del på gud, en del på Robert Lind i Kramfors, en del tror till och med på Styrbjrn. Jag tror inte på någon av dom. En psykotisk människa som lever i sin egen lilla bubbla.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

personligen har jag inte varit verksam på detta forum tidigare. jag har endel bekanta som har varit det så man känner ju till ett och annat som hänt här. Känner mycket folk i båtbranchen och det är långt ifrån alla på detta forum som är seriösare en mig.

Senast ändrad av Styrbjrn | 06 januari 2010 | 13:31

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför i hela helsike hänvisar du till dösnack i varenda tråd som argumenterar mot dig i??

Dösnack i all ära, men när nån ifrågasätter dig så sker det oftast pga av att du skrivit nåt som nån inte håller med om.. och då bör diskussionen hållas i den aktuella tråden för att man ska kunna ventilera för- och nackdelar med vad det vara månde....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För att det är här och inte i deverse trådar vi ska ta upp dina påståenden typ det här

EDIT: Styrbjrn, det är precis den här sortens råd som du kommer med som jag menar är direkt felaktiga och som jag tycker du skulle låta bli att ge när du uppenbarligen inte vet vad du pratar om.

Så DU menar att jag inte får komma med råd? Att dem emellanåt kanske finns bättre lösningar än mina är inget jag hymlar med. det fina med ett forum är att det oftast är väldigt många svar som ges, då kan TS se åt vilket håll det barkar. Att du gång på gång hugger på mig och säger att jag ger felaktiga råd är rent skitsnack från din sida. Jag berättar för trådskaparen hur jag gjort/skulle göra/kan tänka mig göra. DET ÄR INTE FEL. Det som däremot ÄR fel är att du drar igång massa påhopp på mig om och om igen i FEL trådar. Här i dösnack kan du och jag orda med varandra hur mycket som helst utan att det stör diverse TS. Fatta Killerboo att jag ALDRIG kommer att finna mig i att bli din hackkyckling.

Ge dig inte på berg när det finns småsten!

Din tur!

Mvh Styrbjrn

Senast ändrad av Styrbjrn | 08 januari 2010 | 07:33

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...