Gå till innehåll
onsdag 12 mars 2025
rotorp

GOTT NYTT ÅR Vad ska ni göra nyår?

Rekommendera Poster

Gott Nytt alla båt-tokar.

Vad ska ni göra på Nyår?
Vi ska dra ihop gela båtligan o fira i yrsnö och minusgrader mellan båttälten och bara prata BÅT & BÅTLIV.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Åh, det låter jätteroligt!

Vi blir nog en mer brokig skara med bara 50% båttokar.

Åker som vanligt ner till båten och ger henne en nyårspuss innan vi åker till kalasetSkrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gott Nytt År.

Vi skall faktiskt för ovanlighetens skull fira på tu man hand, bara jag och frun, bestämt sen länge, blir skönt och avslappat i år. Hoppas på att vi går in i ett något bättre båtår 2010.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sent i går kväll tog vi en promenad med jycken ner till båten för att klappa om henne lite.  Hon blev så glad att vi blev kvar över natten, på med värmaren baraGlad Ja tänker stanna kvar ikväll/natt också och skicka upp några www.khomloy.se ikväll.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hos oss är bara 25% av de närvarande båttogig - dvs jag och jag vågar väl nästan inte säga ordet BÅT på hela kvällen.

Nån mer tur till båten blir det inte i år, men i morgon tänkte jag ta en bar stund i båten och planera en del inköp som måste till för att arbetet skall kunna fortskrida med allt mer ökande insatser under vintern.

Gott nytt år

tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska titta på Göteborgs-Posten fina fyrverkeri!!! Därefter nyrårsfirande i ett sällskap med massor av icke normala personer dvs de varken seglar eller jagar!!!!!

GOTT NYTT ÅR alla ni andra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...