mikaelno 7 Postad 31 December , 2009 Sommarbild från Vänern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 31 December , 2009 Har du ingen sommarbild på killen fr 5an haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skybolt1984 0 Postad 31 December , 2009 Här kommer en liten film som vi gjorde på ett par timmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 527 Postad 31 December , 2009 Nynäsviken en alldeles lugn morgon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 527 Postad 31 December , 2009 En läskig uplevelse i somras. Min fru låg och solade på bryggan under tiden som jag fixade något med ena båten. Plötsligt skriker hon till och hoppar upp. Det var en huggorm som hade strukit sig mot hennes fot. Jag tog en hink och sköljde ormen ner i vattnet. En stund senare var jag klar och la mig också och vilade på bryggan. Efter ett tag kände jag något som strök sig mot låret, och det var på andra sidan mot den min fru låg på! Jag hoppade upp och där var huggormen igen! Nåväl, även om det bär mig emot och jag vet att det är olagligt, så dödade jag ormen. Läskigt var det ialla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 31 December , 2009 Stockholm -09. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 31 December , 2009 Tärnettholmarna en skön semesterkväll.Kräftskiva blev det,underbart!!Längtar efter sol och hav nu,gott nytt år på er alla!! Senast ändrad av guzzlon | 02 januari 2010 | 21:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 1 Januari , 2010 Fick upp ett tiotal i den här storleken på senaste hummerfisket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 1 Januari , 2010 Vikten låg på 1,15 kg. Tackar mitt skafferi västkusten för årets nyårs hummer! God fortsättning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
23an 0 Postad 3 Januari , 2010 Löjligt, fick upp ett tjugotal såna här utanför Sundsvall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bregott_22 0 Postad 3 Januari , 2010 Roxen. maj 2008. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dyker 0 Postad 3 Januari , 2010 skagen föröver Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 3 Januari , 2010 På vei ifrå fôreninges bu på Tangen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 3 Januari , 2010 Det har nog sagt tidigare men denna tråden är INTE bra för min båtabstinens, inte alls bra. Fler än jag som är sugna på att vara på vattnet nu?! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 3 Januari , 2010 här är vi mellan Barbate och Cadiz. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 3 Januari , 2010 Gibraltar augusti Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 3 Januari , 2010 Hâr seilar ve SXK 12 timmars Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 3 Januari , 2010 Kan du ge dig på att det är. Jag hatar det vita skiten som kommer från himmelen och kylan. Ge oss sommar nu! /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 3 Januari , 2010 Förmoderligen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akehudik 0 Postad 3 Januari , 2010 Vy från Hölicks fiskeresturang. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 4 Januari , 2010 Kom till dösnack o min tråd där om du vill mig någonting Bregott. Den här tråden handlar om sommarbilder, inte din misstro mot mig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 4 Januari , 2010 Jag finns i min tråd på dösnack! Välkommen dit! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 4 Januari , 2010 Vättern i nya livbåten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 4 Januari , 2010 Lammholmen/Älgön Senast ändrad av Gaidin | 04 januari 2010 | 11:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 4 Januari , 2010 Gullholmen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
961118 0 Postad 6 Januari , 2010 sommaren 2009 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
961118 0 Postad 6 Januari , 2010 jungfrufjärden 2009 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 6 Januari , 2010 Kalkböte S Bockö juli -09 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 6 Januari , 2010 Grottrodd på Fair Isle. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akehudik 0 Postad 10 Januari , 2010 Norra Ingaröstrand, kanske någon känner igen sig?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser