Yammamoto250 2 Postad 30 December , 2009 Finnarna är inte kloka. Dom kastar ankaret upponer /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 30 December , 2009 tur att du har hjälm på dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 30 December , 2009 Inte värre än Rospiggarna tycker jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Leif 3 Postad 30 December , 2009 Fjällbacka skärgård aug 2009 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 30 December , 2009 Aj. Din bild gör ont. Bra med skyddsmask, heltäckande overall blir för varmt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 30 December , 2009 Bättre att ha så lite kläder som möjligt och bada bort glasfibret innan det hinner krypa in. Vi står precis bredvid mälaren - jag badade ofta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 30 December , 2009 Gudvangen i Sognefjorden. Ont om hamnar eller rättare ingen gästplats alls på hela dagen. Men gott om hisnande vyer och isbäckar från 1000 m rätt ner i fjorden imponerade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lmgb 0 Postad 30 December , 2009 Vinga, Juli 2009 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 30 December , 2009 Bästa i somras! Båtplats mitt i stan i en väldigt mysig båtklubb med bra stämning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 30 December , 2009 Bild från förra sommaren, men i alla fall favoritstället på Finskär där man var ett par gånger i somras. Senast ändrad av Anders_St | 30 december 2009 | 20:58 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lmgb 0 Postad 30 December , 2009 Något att önska sig (eller inte) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 30 December , 2009 Och här har vi båten mitt emot Anders båt som håller på att förses med segel våren 09, vilken klubb vi har Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 30 December , 2009 Näh, för stor att komma in till Biskopsö med. Och ingen helikopterplattform! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lmgb 0 Postad 30 December , 2009 Tja, dit tar man RIBen. Men det är klart, vem kan väl vara utan helikoptern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 30 December , 2009 På väg genom Öresund precis norr om Helsingborg. Semesterseglingen började med solsken och 27 grader - längtar till sommaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 December , 2009 Den bilden kommer från grönlandsresor.se och finns i deras katalog, det är också bild nummer fem om man bildgooglar på färöarna, dags att medicinera mot mytomani? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lmgb 0 Postad 30 December , 2009 Samtliga av Styrbjörns bilder kommer från andra siter. Båt, hund..............biltema,......................semesterbilder. Var kommentarerna kommer från, har jag ingen aning om (troligvis inte...................................heller) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lmgb 0 Postad 30 December , 2009 Skulle även vara roligt att få reda på var mellan Norge och Färöarna du tankade din båt. Den måste ju dra en helsikes massa bränsle med motorer som klarar av att dra upp en Storebro 34:a i 35 knop. (http://www.maringuiden.se/forum/;thread=242426). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 30 December , 2009 S Fladen på Utö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 30 December , 2009 Tjusig båt. Vet du vad det var för någon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lmgb 0 Postad 30 December , 2009 Nja, inte direkt men efter lite googlande: http://www.boatworld.com/index.html?sub=view&resort=t-1389 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wicke909 0 Postad 30 December , 2009 Stora nassa 27 juli Snart är det sommar igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 30 December , 2009 Östersjön på väg söderut, Augusti. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 31 December , 2009 Tankade? Styrbjrns kompisar Anna o Paul Anka kom väl dit med dunkar?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 31 December , 2009 Hugg inte på hans inlägg. Då försvinner han som trollen i solsken. Det är som killen som visade ...... i 5:an för att få uppmärksamhet, synd om honom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 31 December , 2009 Visat bilden från Utö tidigare men båten var ett riktigt monster så här är den igen. Tillverkad av Nero som tydligen bygger större också. http://www.youtube.com/watch?v=ZT0-GtMpPRw Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 31 December , 2009 När jag började slipa glasfiber strax efter höststormen 1969 var det tätsittande kläder som gällde. Efter besök på en av våra plastbåtsvarv fick jag se en av gubbarna stå och slipa glasfiber i T-shirt, med glasfiberdamm upp efter armarna. Tippset var skållhet duch efteråt. Så de senaste 40 åren har det varit T-shirt och efterföljande skållet duch som har gällt. Jag ligger visserligen i sjön och har i regel reklativt isfritt, men bada - i det kalla vattnet! Det gör jag nästan inte ens på sommaren. Min gräns för badning i havet har jag satt till minst 25 plussgrader. Tycker att man skall ha en båt mellan sig och havet. Asta är ju inte helt fel. http://www.tollaroseiel.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 31 December , 2009 Jaha då var det igång igen. man går in i en tråd och lägger ett seriöst inlägg och direkt så börjas det pratas om mig istället för ämnet. TS vill nog ha semesterbilder och snack runt detta och inte snack runt Styrbjörn och hans mytomani som förövrigt var en ren förolämpning. Bara för att man lånar bilder från nätet så behöver man inte vara myttoman. Jag vill inte förstöra denna tråd och jag vill heller inte ha Moderatorn hängandes i min mail som om det vore en MSN så därför kommer en tråd i dödsnack som heter Hacka på Styrbjörn där ni kan ställa frågor och kritisera mitt liv. Jag ser med nöje fram imot att ni går in där när ni har frågor ang mina enl mig seriösa inlägg. /styrbjörn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 31 December , 2009 Håller faktiskt med Styrbjörn. vi riktar in oss på härliga semesterbilder istället för att klanka ner på folk. Gott nytt år! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 31 December , 2009 En kväll på Nåttarö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser