thar 1 Postad 30 December , 2009 Hej, Är det någon som känner till något företag i Finland som säljer tillbehör på nätet? Jag har lanternor från finska Jukova på min båt, men det verkar omöjligt att hitta ett utbytesglas till dem i svenska tillbehörsbutiker. Jukova själva säljer endast via återförsäljare, så där är det kört. Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 193 Postad 30 December , 2009 Kan du inte maila Jukova och fråga vilka du skall vända dig till? De vet ju vilka de är leverantörer till? Så slipper du ringa varenda båttillbehörsbutik i finland. Alternativt, kolla med en svensk tillbehörsbutik om de kan ta hem åt dig även om de normalt inte har deras grejor i sortimentet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
te-el 2 Postad 30 December , 2009 www.maritim.fi www.marnela.fi www.vestek.fi www.meredin.fi Där har du några EDIT: Här har du några modeller. Hoppas det är rätt. Annars kan du ringa tex meredin, de kan svenska åtminståne där http://www.epaper.fi/reader/?issue=1154;4ba701aa617b2dda04e0d1d457863042;156 Senast ändrad av te-el | 30 december 2009 | 13:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thar 1 Postad 30 December , 2009 Tack för tipsen! Jag ska botanisera i katalogerna och se vad jag kan hitta. (Jag har faktiskt redan försökt att maila till Jukova, men jag fick aldrig något svar. Erlandssons Brygga misslyckades med att fixa en beställning - jag gissar att det blev för dyrt att ta hem en enstaka vara för dem.) Gott Nytt! Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thar 1 Postad 30 December , 2009 Du prickade helt rätt te-el. Det är precis den modellen med aluminiumhus! Tack igen! Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser