DavidN 2 Postad 28 December , 2009 Hej, Ska segla hem en 40-fotare från England alt. Belgien. Därför söker vi några som är sugna på att hjälpa till att segla hem den, har ni några tips om var man kan hitta gastar? Senast ändrad av DavidN | 28 december 2009 | 17:30 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
creiche 0 Postad 30 December , 2009 Hej. Klart att jag är intresserad. Hör av Dig efter Nyår. Gott Nytt År Lars-Axel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 30 December , 2009 När skall du segla och vart skall du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
faber 0 Postad 30 December , 2009 Hej! Jag är alternativt sugen på att mönstra på som förberedelse för en färd med min egen båt till medelhavet i sommar. Jag har begränsad erfarenhet men jag är ung och uthållig. Frågan är bara när ni skall segla hem den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lkalle 0 Postad 4 Januari , 2010 Ciao. jag seglade hem min båt från Brigton sommaren 06. Jag brukar ha tid och segla. Har god erfarenhet efter endel havssegling. Hör av dig när båtköpet är klart. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
luftvapnet 1 Postad 6 Mars , 2010 När? Vad är det för båt? Vad är hem? Hur många är vi? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser