Gaidin 298 Postad 28 December , 2009 Hur många här roar sig med att sitta och uggla på Facebook? Jag tycker det saknas en del intressegrupper om båtlivet där så jag skapade gruppen Vi som har båt i Vättern och hoppas att man kanske kan komma i kontakt med andra som åker runt i Vättern. Tipsa gärna om andra grupper. /Henke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 28 December , 2009 Jag hittade Stockholms Skärgård med 2550 medlemmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 December , 2009 Okej, vem startar vi som har båt på västkusten ?, vad fan är facebook förresten? ansiktsbok.......gud vad gammal jag känner mig ibland... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 29 December , 2009 Finns en grupp för Sörmlandsseglare: Vi med båtar vid Sörmlands kusten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 29 December , 2009 Finns väl många seglingsgrupper och en Linjettgrupp tom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vivace 0 Postad 29 December , 2009 Denna finns för de som håller till i St:Anna, Östergötland. http://www.facebook.com/home.php#/group.php?v=wall&gid=108447753387 Fungerar inte direktlänken så sök efter gruppen Vi som ses i St:Anna! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 30 December , 2009 Finns det någon grupp som heter Våga vägra Facebook..? Vet inte hur många kompisar som försökt få mig att gå med i detta Facebook.. men jag totalvägrar. Räcker med detta enimenta forum.. och ett par till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 30 December , 2009 Jag var också totalmotståndare men nu är jag där och det är riktigt kul. Ser t. ex. vad mina barn har för sig. Vi som vägrade facebook in i det sista finns t. ex. och under beskrivning står följande: Bli medlem om du känner igen dig i följande 1) blivit utsatt för en notorisk övertalningskampanj ifrån närstående fb-frälsta vänner 2) Du är en stor bullmamma som förlorat hela sin barnskara till det elaka facebookmonstret och är medlem för att locka hem alla till den verkliga världen igen 4) Är dum i huvudet och går med i alla grupper som finns, även om dem diskriminerar, förtalar din religion eller skickar massa spam 5) Hellre vill vara en individualist och göra något annorlunda och eget, men inte vågar lämna sms-inkorgen åt slumpen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 30 December , 2009 Njae.. jag fortsätter nog att vägra ett tag till... för alltid hoppas jag. För mig räcker det att lägga ner tid på att sitta här, på detta forum och ett par andra intresse-forum jag har. Vill ju ha ett liv vid sidan om datorn också.. man kan inte hinna med allt här i livet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 31 December , 2009 På FB är du inte anonym som här. Du har en historia tillsammans med dina FB-vänner. Har återknutit kontakten med många gamla kompisar och får tips på när de drar till krogen, fester, utflykter odyl. FB går inte på något sätt att jämföra med ett forum. Den enda likheten är att man sitter vid datorn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 31 December , 2009 Sådär ja. Då är man medlem där med. Kul som bara f-n. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 10 Januari , 2010 Ja du båtvän! Nu har jag och en några till i norra vättern hakat på i alla fall och det kanske går att utveckla detta till sommarn med en sjujädrans båtträff . Jalmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 10 Januari , 2010 Vore riktigt trevligt! Jag såg att gruppen fått fart och många har lagt till bilder. Det suger rejält i seglartarmen nu. Bilden är från Hästholmen i somras. Lite moddad för effektens skull. Senast ändrad av Gaidin | 10 januari 2010 | 22:28 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 10 Januari , 2010 Låg längst in i hörnet i somras med Jalmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 10 Januari , 2010 Hittade bilden till slut,det är ju konstigt vilken ordning man skapar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nimbus800 0 Postad 10 Januari , 2010 Det verkar ju trevligt med facebook. Hoppas verkligen någon fixar för oss på västkusten . Tyvärr så kan jag inte göra en själv. Är helt kass på datorer. MVH Bengt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 10 Januari , 2010 http://www.facebook.com/group.php?gid=112481545924&ref=ts Västkusten Sveriges enda kust :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 11 Januari , 2010 Sådärja, nu medlem i den gruppen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 11 Januari , 2010 Orkar inte heller med FB. Var och varannan man hör talas om hänger där hela dagar och det har jag varken tid eller lust med. Häckar här på MG samt några andra fora med olika inriktningar och det räcker mer än väl för min del. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 11 Januari , 2010 Bara för att en kompis hänger hela dagen på FB innebär inte det att man måste göra det bara för att man har ett konto där. Man väljer själv hur mycket tid man vill lägga, det finns inget krav på att lägga tid där, det är mer som en anslagstavla av sig själv. Själv tycker jag det är kul att titta in lite då och då. Som alla sociala nätverk går det att lägga oändlig tid om man vill men även en minut i månaden om man tycker det är bättre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vivace 0 Postad 25 April , 2010 http://www.facebook.com/group.php?gid=112481545924&ref=ts#!/group.php?gid=219436247582 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gustafspappa 0 Postad 30 April , 2010 Jag har idag skapat en FaceBook grupp för oss som njuter i och av Blekinges östra skärgård!! Välkommen som medlem i gruppen! Länk till gruppen! //Lars Senast ändrad av gustafspappa | 30 april 2010 | 19:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 1 Maj , 2010 Sent ska syndarn vakna... Gjorde en användare för några år sedan som jag glömt bort men så började det ploppa in vänförfrågningar i e-posten och så var det kört... Nu blir det att knalla förbi då och då för att kolla vad folket har för sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gustafspappa 0 Postad 1 Maj , 2010 Som allt annat så blir FaceBook det man gör det till! Man väljer själv. Gruppen Östra skärgården i Blekinge har nu iaf fyra medlemmar, men jag är övertygad om att det finns fler presumtiva, som både är användare av Maringuiden och Facebook!! //Lars Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
salle12 0 Postad 2 Maj , 2010 Nu finns även ett forum för oss uppe i norr, närmare bestämt Luleå skärgård: Vi som älskar Luleå Skärgård Senast ändrad av salle12 | 02 maj 2010 | 06:30 Senast ändrad av salle12 | 02 maj 2010 | 06:31 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser