patrik101 0 Postad 26 December , 2009 Hejsan! Jag letar efter en styrpulpetbåt som skall användas på västkusten. pga båtplatsen kan jag enbart ha en max bredd på 1.9m Nu letar jag efter den bästa båten i den klassen såklart... Någon som har bra tips? Tackar! /Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 27 December , 2009 Det blir ju en ganska liten styrpulpetare när maxbredden är 1,90 men här är ett tips: http://www.yamaha-motor.se/produkter/marin/baatar/yamarin/46SC.jsp?view=tech_specs Visserligen 1,93 men det bord väl funka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrik101 0 Postad 29 December , 2009 Tackar för tipset! Fin båt! Vet inte hur hårda dom är på just 1.9m... Känns dumt att chansa! Hittade scandica´ s 475 på nätet... prick 1.9m! Vet du något om denna båt eller företag? Tackar för hjälpen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 188 Postad 31 December , 2009 RYDS 480 (diverse bokstavskombinationer) är 1.89 bred och 4.75 lång. Vet dock ej om den inte är för liten för Västkusten, jag har en sådan i Stockholms Skärgård. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser