Stream 1 Postad 22 December , 2009 Vinter på varvet kan vara riktigt vackert. Jag var nere hos båten idag och skakade av snö från presenningen. Passade på att knäppa lite bilder. Enjoy. http://www.monark700.com/2009/12/22/vinter-pa-varvet/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 December , 2009 Helt underbara bilder, visst är det härligt med riktig vinter.... Senast ändrad av Westfjord26 | 22 december 2009 | 22:01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 22 December , 2009 Usch näe Vestis, ta tillbaks det där Ser inga fördelar med frusna tår och inomhusliv där det vackra vintervädret ses genom ett fönster från insidan. Är jättenervös för båten där hon ligger i vattnet för första gången och fryser. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 December , 2009 Nänänä. tycker det är underbart, vi har en vit vinter just nu i Göteborg och båten ligger så fint inomhusförvard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 23 December , 2009 Jag måte bara va tvärt emot. Jag tycker inte att det vita kladdet är underbart. JAg är dessutom inte ett dugg orolig för båten trotts att jag inte gjort en enda speciell åtgärd inföe mitt vinterliggande mer än täckningen över sittbrunnen. Har visseligen lite värme på då jag är och jobbar i båten var och var anna dag. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 23 December , 2009 Fint varv du har ligger det på öst eller väst kusten? /Styrbjrn Senast ändrad av Styrbjrn | 23 december 2009 | 16:52 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stream 1 Postad 23 December , 2009 Det ligger i Bromma, Stockholm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 23 December , 2009 Jag håller definitivt med dig Tommy, Det vita eländet är bara ett uselt fördärv. Tacka vet jag varma vintrar utan en massa äcklig snö. Otroligt häftig bild iaf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pheubus 2 Postad 24 December , 2009 Bergvik i Bromma hade vi familjens båt när jag var liten Sprang precis förbi din båt Terrafobica på min julnattsjoggingtur. Härlig jultradition.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 24 December , 2009 Klockan 01:40 sov jag i båten, men springer du förbi dagtid någon gång så får du väl hojta till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pheubus 2 Postad 24 December , 2009 Det ska jag absolut göra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 25 December , 2009 Instämmer. Segelbåten på land men motorbåten i sjön. Skall ut på nyårsaftonen för att från parkettplats avnjuta GP´ s fyrverkeri Senast ändrad av Lasse-L | 25 december 2009 | 10:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser