Gäst moderator Postad 13 December , 2009 En riktigt glad och härlig lucia hoppas jag att ni alla får. Pepparkaka och glögg med russin och lugn o ro. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 December , 2009 Önskar dig och alla andra detsamma, sen är ju dagen också fylld med vintersport på tv, härligt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 13 December , 2009 Detsamma till er! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 13 December , 2009 Tack det samma. Just i skrivande stund kläs granen. Vi köpte den igår. Lite tidigt kan jag tycka men ungarna har ju inte tålamod att låta granen stå där ute några dagar. In med träet bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 13 December , 2009 Det är nog en bra idé att plocka in granen nu innan kylan kommer så den inte få en chock och tappar alla barren på en gång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 13 December , 2009 Önskar er alla en glad Licia. Blev inge glögg för mig men dock en båttur på mälaren. Var skönt att komma ut igen efter att ha varit på land ett par månader. /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 13 December , 2009 Härliga bilder. Själv har jag målat och tapetserat idag. Enda julpyntet här är en stjärna och en adventsstake. Ha en fortsatt trevlig Lucia kväll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser