Suckan 1 Postad 5 December , 2009 Jaha, då har man fått påhälsning av oknytt... Växelhuset väck, reglaget bortklippt och instrumenten sönderbrutna i misslyckade försök att bända bort dem. Få se hur länge själva motorn sitter kvar. De hade uppenbarligen inte med sig cirkelsågen och kranen/bärhjälpen i alla fall... Där fick man direkt för att man snålade in på avmontering och varvsförvaring i år. Tur i oturen att det verkar vara proffs som varit framme. Båten är (än så länge) oskadd, inget är sabbat i övrigt och delarna går väl antagligen att fixa fram på nytt. Får hålla tummarna för att det ordnar sig i lagom tid till våren med försäkringsbolag och allt. Hur som, bra att känna till att det kan cirkulera delar till nyare Suzuki-motorer som har min hemadress... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 5 December , 2009 vad ledsamt msn blir så trött på folk som inte kan låta andras grejor vara Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gusta 0 Postad 5 December , 2009 Jodu,skitkul,dom stal min trailer för nåra år sen,en vecka efter provade dom med båten,det gick inte så bra,men man blir förbannad,vete fan hur man ska förklara,ett jävla pack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 7 December , 2009 Man kan ju alltid prova med en efterlysning på Brottsportalen, händer tydligen ibland att tips kommer in... http://www.brottsportalen.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 7 December , 2009 Tack för deltagande och tips. Jag har lagt upp efterlysningen, mest för statistikens skull... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser