Murpy 0 Postad 2 December , 2009 Hej på er! Jag har försökt att hitta någon typ av färgkod för vår båt. Jag ska laga några skönhetsfläckar och ska försöka hitta rätt gelcoatspackel. Det är en Marieholm Catalina M22, bifogar en bild på den. Har någon ett tips? MVH Clas Ohlsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 2 December , 2009 Låna en färgkarta hos din marina. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pripps 0 Postad 3 December , 2009 gå in på sea sea och beställ deras kattalog eller om dom har en butik vid dig, på de 2 sista sidorna finns 2 stora kartor, bra grejer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Murpy 0 Postad 3 December , 2009 Jo, så får det väl bli att hämta en färgkarta. VAd jag funerade på var om MArieholm använde någon forma av standardfärg när man gjord sina båtar. MVH och tack för svar! clas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 6 December , 2009 Jag antar att du bor i Bro (kristinehamn) Åk upp till Fiberteknik Televägen och prata med ägarn Han kommer från före detta Albin marin och han med all säkerhet hjälpa dej. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Murpy 0 Postad 28 December , 2009 Japp, Kristinehamn är det. Ska kolla med Fiberteknik. Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser