jiha 0 Postad 23 November , 2009 Har i många år hånat min omgivning för deras foppa tofflor, - tills jag såg dessa. MMmm, vill ha... NU! Någon som vet var/när det går att köpa? // Jiha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainHowdy 1 Postad 24 November , 2009 Det är ju fortfarande ett par Foppatofflor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stretti 0 Postad 24 November , 2009 Hmmm...svårt att hitta bra barkbitar till barkbåtarna nuförtiden. Ungarna klagar! Här har vi lösningen...bra flytkraft,aerodynamisk(???),stabil.Var sätter vi Pivotpunkten?Segelyta?Roderlösning?Skall vi satsa på VC17?Svängköl?Peke för Gennaker? Jorå,det här blir roligt. VEM KAN SNICKRA IHOP DEN SNABBASTE FOPPATOFFELN????? Vem gör första skissen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 24 November , 2009 För att dra en parallell till den här toffeln: Du kan måla läppstift på en gorilla och kalla den din fru, det betyder inte att jag tycker det är OK. ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 25 November , 2009 Jag skulle också vilja ha en(2) dylik .-SKITSNYGGG- Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 25 November , 2009 Jag har ett par sådana här. Så nära barfota man kan komma med ett par dojor på fötterna och fantastiskt sköna, lite pilligt att få in tårna rätt bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 25 November , 2009 Vad är det för fel på Foppatofflor egentligen- sköna att gå i, tål vatten, lätta att ta av och på när man kliver i båten, utseendet är ju en smaksak(finns en hel del bratsspersedlar som jag inte skulle vilja bli sedd död i) är det bara snobberi eller vad????? Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainHowdy 1 Postad 25 November , 2009 Dom där tåtofflorna såg riktigt läbbiga ut. Om jag blir ninja kanske jag köper ett par Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 26 November , 2009 Finns att köpa på Amazon.com för ca.35 usd heter Crocband Marine. Ska själv beställa NU! Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Whilma 0 Postad 26 November , 2009 Var köper man ett par Mauve? Skit tuffa... Blir till frugan i jul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 November , 2009 Foppatofflor... feta damer.... och Ullared... Nej fy fan, lite stil måste man väl ändå ha? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 November , 2009 Här till exempel: www.northsport.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyAnnila 2 Postad 27 November , 2009 Men är om så bra att ha på båten egentligen? Bra grepp kanske, men hur mycket skyddar dom mot slag? En av anledningarna till att jag har skor eller sandaler med täckta tår är att det gör så in i h.....e ont att slå tårna i skotskenor eller annat skröfs man har på däck. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 27 November , 2009 Jag har ett par lika dana, fast blå. De enda skor man behöver. Är det kallt på vintern så kör man med neoprenmodellen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malott 0 Postad 7 December , 2009 Jag tycker att båda varianterna är giltig skilsmässoorsak! Malott Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 7 December , 2009 Plastdojjor - näää. Vill ha det luftigt om fötterna om det är möjligt. Fula som gamla SPAPS-hjälmar! Ser inte när jag skulle använda dem. Jag brukar vara barfota eller ha flip-flops på båten om det är varmt. Gympadojor på om det är kallt. Regnar det kör jag med gummistövlar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser