Murrski 0 Postad 23 November , 2009 Behöver skrovnummer på en Monark 690 1974 års modell. Var någonstans sitter det på båten. ???? Lennart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Logad 0 Postad 23 November , 2009 På min som är en 1979 sitter det dels på en skylt på pulpeten, dels på skrovet nära hjärtstocken på barbords sida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jangustaf 0 Postad 24 November , 2009 Hur vet du att det är en 74? På min kan jag inte hitta någon skylt. det är aluminium lister runt rutorna samt en Yanmar 3 gmd motor ÄR det någon som vet ungefär vilket år den är tillverkad??? MVH/Jangustaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Murrski 0 Postad 9 December , 2009 Bra tips. Jag ska kolla under presenningen. Lennart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Murrski 0 Postad 9 December , 2009 Jag har gummilister runt fönstren. Jag tittade i försäljningspappren så helt säker kan jag inte vara. /lennart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lunsen 0 Postad 25 December , 2009 intill där avgasröret går ut genom skrovet - i aktre facket på styrbordssidan, en ingjuten liten alubricka! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Murrski 0 Postad 30 December , 2009 Bingo. Var nere och lyfte presenningen i kylan igår och vid avgasröret satt skylten med skrovnummer 623. Tack för hjälpen. Lennart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser