Gå till innehåll
lördag 14 december 2024
Bittan

Vattenskoter spränger 160km/tim vallen 87,3knop

Rekommendera Poster

Vi vattenskoter dårar som håller på med tävling gillar att se en sådan här film.

Det finns några killar på forumet www.Guppa.se som håller på att få fram riktigt snabba skotrar för just sånt här. Gå in på länken och titta det går sjukt fort.

/Bittan

post-10008263-1394236161,5975_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och tänk vad det kommer att bli med ett Steg 5C-kit. Kommer inte att gå att sitta kvar....... Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ähhh, Det är ju marchfart. Min Cresent 375 Sailor med nya Yamaha F350 gör 204,7 knop innan det börjar bli läbbigt. Marchfarten har jag på 142,3 knop. Jäklar vad fort det går till fiskeställena problemet är att 15 literstanken inte räcker så långt och jag vet inte vart jag ska få plats med en större. Någon som har någon idé? Funderar på ett oljefat i fören. Jäkligt bra skrov är det iallafall. Har bara förstärkt med en extra plyfabit på akterspegeln fastsatt med 2st tvingar. Nä, nu blev jag sugen så jag tar en repa. Hoj!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror att det sitter ett Steg 7C-kit med dubbla fjongar och underliggande kamaxel. Sådär nu blir det att hälla upp en stor grogg, dags för Fredags mys

post-10008263-1394236162,0819_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den groggen var fin! Skall bjuda tjejen på en liknande när hon kommer hem så kanske det blir lungt i morgonGlad

/Daniel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det blir väl kanon så att du kan gör sånt som du själv vill.Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Passa dig bara så det inte blir f mkt av det goda.. annars finns risken att det även blir lugnt inatt.. o DET vill du ju inte ;)

EDIT: På 2 rader lyckades jag stava fel o missa mellanslag lika många ggr.. :(

Senast ändrad av KillerBoo | 20 november 2009 | 18:44

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du har nog redan fått lite för mycket, börja färga spriten med te nu annars blir det nog väldigt lugnt i natt.Tungan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nog snarare tvärtom. Hann inte t Gröna Skylten och wirren är inte av den sorten att man bara vräker i sig den haha

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag fick inte i henne mer en ett par folköl. hon vägrade groggen så idag blev det som alla lördagar. Mycket gnäll och liten värkstadGlad

/Daniel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Av någon konstig andledning så blev detta en sprit tråd.Oskyldig

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...