Goffeman 0 Postad 18 November , 2009 Såg den här båten nyligen men har inte en aning om vad det är för något, står inget på den. Någon som vet märke, modell etc? Har sökt på google och olika begagnat sidor i flera dagar nu utan att hitta någon som denna. Det ända jag hittat är liknande fast utan ratt styrning. Ägaren visste inte något om den heller... typiskt. Funderar också på att se om den är till salu, men funderar lite på om någon vet ifall den är bra till tex vattenskidor och andra leksaker efter båten. Det är ju trimaran skrov så därför jag frågar, har aldrig åkt en sådan så jag har inte en aning om hur den går i vattnet och hur den är att svänga i lite högre hatsigheter. Har ev en 65 hp Suzuki att häng på då Senast ändrad av Goffeman | 18 november 2009 | 17:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Faderullan 721 Postad 18 November , 2009 Min gissning är Flipper 450 Fishing. Då borde det sitta en styrpulpet framför det lite ensamma sätet på styrbords sida. Rätt ovanlig båt hursomhelst. Är betydligt vanligare som Flipper 450 HT som är gjord på samma skrov. Fördäcket på Fishing verkar vara en aning annorlunda än på HT Googla på Flipper 450 HT. Du kan också se en liten bild längst ned på Flippers hemsida om 450: http://www.flipperbat.se/0fa1d9bd-32c7-4db0-bc95-f004b9623d99-29.html Är inte säker, men det är en gissning god som någon Senast ändrad av Faderullan | 19 november 2009 | 10:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 18 November , 2009 Tror också att det är en flipper med 99% säkerhet Kommer gå som ett skott med en 65hk sucka. den är mycket lättdriven och går fint i vattnet. /Daniel Senast ändrad av Yammamoto250 | 18 november 2009 | 22:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sirnose 0 Postad 31 Mars , 2013 Hej! Det är en Flipper 54o fishing. Jag har en till salu med 25 hp Mercury. johnkassman@rocketmail dot com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser