stortriss_hej 0 Postad 17 November , 2009 Jaha vad tror ni blir årets båtjulklapp? Själv tror jag det blir en spikmatta som jag ska ha som durk i min gummijolle! Hehe skämt åt sido vad ska ni köpa/önska er till båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 18 November , 2009 Längre båtsäsong vore kanon! Kan man få det tro? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stortriss_hej 0 Postad 18 November , 2009 Prova att be till nån högre makt så får vi se om det ger resultat! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 19 November , 2009 Får bli en ny kyl i stället. När är det rea på kylelement i båtbranchen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 207 Postad 19 November , 2009 En båt..? Fortfarande båtlös, frustrerande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 November , 2009 Skärp till dig nu Peter, du tror väl inte att tomten kan få ner en båt genom skorstenen? Min båt önskar sig en tomteluva över ankarspelet och en åtta glögg i tanken, själv önskar jag mig fred på jorden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 19 November , 2009 Då är det som en av forats mer seriösa medlemmar skrev: Dom har inte ens båt, och inget kan dom mer än att supa och skriva skit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 207 Postad 20 November , 2009 Jag super inte, men två av tre är ju inte dåligt! :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 22 November , 2009 Jag har också två av tre... Fast jag har ju båt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst KriK Postad 29 November , 2009 Jag tror på ett våtvarmt omslag för draggen! /KriK Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 29 November , 2009 Nu när man har lagt handpenning på en Bella 620 så är srivandet på en önskelista i full gång. Tror jag börjar med ett Teakbord,ev.en batteri vakt. /jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 November , 2009 Då får du kanske gå in på match.com istället Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 4 December , 2009 Måste vara sommar 365 dagar om året med max 5m/sek och sol ca28grader. Detta ska vara i Sverige. Men jag tror inte tomten hör min bön iår heller /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 4 December , 2009 Skottår då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 4 December , 2009 En dag var 4:e år kan t o m jag klara av att det är 19 grader. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 5 December , 2009 Det får vara vilidagen då ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser