Freppan_Columbina 0 Postad 15 November , 2009 Hej alla glada! Jag söker med ljus och lyckta efter en båtplats i Sundbyholm (Eskilstuna). Jag är glad för all hjälp jag kan få! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 234 Postad 15 November , 2009 Varför inte ringa till dessa?http://eskilstuna.se/templates/Page____17457.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freppan_Columbina 0 Postad 16 November , 2009 Detta är en båtklubb där alla båtplatser är privatägda. Det ända som finns är en ekonomisk förening som tar betalt för el etc. Har varit i kontakt med den föreningen också och jag får till svars att det bara är att hålla tummarna på att någon säljs eller hyrs ut i andra hand. Snällt att du länkade båtklubbarna till mig. Dock har dessa klubbar inget med Sundbyholms marina att göra. I värsta fall har jag en plats i Torshälla. Men jag bor nästan i Sundbyholm så det känns inget vidare att behöva ta bilen till Torshälla varje gång sjön lockar! Senast ändrad av Freppan_Columbina | 16 november 2009 | 13:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 234 Postad 16 November , 2009 Om du får för höga vederbörande, varför inte sätta upp en annons i hamnen och på uppläggningsplatsen? Folk kan gå i funderingar att hyra ut, men det är jobbigt att annonsera osv, lättare att bara ringa någon som är intressrad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freppan_Columbina 0 Postad 16 November , 2009 Gjort det med. Känns som om det bara är att hålla tummarna och ha uppsikt på annslagstavlan hela hösten och framförallt när det börjar våras. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 17 November , 2009 kanske ett span på blocket kan vara till hjälp... http://www.blocket.se/sodermanland/Batplats_i_Sundbyholm_3_4_meter_bred_24708654.htm?ca=11&w=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freppan_Columbina 0 Postad 17 November , 2009 Dra på trissor. Två dagars uppehåll med spanandet kanske kan ge resultat! Det är bara att slanta upp 40 laxar och se nöjd ut. Hoppas vi bara att platsen finns kvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 19 November , 2009 Har du kollat på anslagtavlan i hamnen? Förut brukade folk sätta upp lappar när de hade platser att hyra ut eller sälja. Men det var kanske innan internet var så stort... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freppan_Columbina 0 Postad 20 November , 2009 Jo jag har satt upp lapp. Det är väl kanske så att det blir platser lediga till våren. Jag hoppas det ialla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freppan_Columbina 0 Postad 9 December , 2009 Gud har hört min bön!!!! Jag har fått tag i båtplats genom en gammal vän! Nu kan jag enbart rikta in mig på renoveringarna som skall göras på båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser