msmotvind 0 Postad 15 November , 2009 Tänkte kolla om någon vet vad jag har köpt för båt. Bifogar en bild! Tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bittan 0 Postad 15 November , 2009 Ett renoverings projekt kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
msmotvind 0 Postad 1 December , 2009 Ingen som kan svara på vad det kan vara för sort? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst sdk780 Postad 1 December , 2009 Väldigt osäker men kan det vara en Krabat? Mvh Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 2 December , 2009 Ser faktiskt ut som en väldigt tidig Ancas Queen... är det en 24-fotare...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
robert99 64 Postad 2 December , 2009 Ser ut att vara en finskbyggd Scandic eller Nordic 2x, 23, 25, 27 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
msmotvind 0 Postad 2 December , 2009 Är inte säker på hur lång den är, förra ägaren sa att det är en 23 fotare. Men jag har inte mätt själv.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolve 0 Postad 4 December , 2009 jag tror att det kan vara en pacific 23 el 25 finskt bygge. modellen bytte namn till scandic vid slutet av 70 talet tror jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
msmotvind 0 Postad 27 April , 2010 Nu har jag mätt båten lite, verkar ligga runt 20- 21 fot utan badbryggan VP 130 250 drev Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser