nicknord 0 Postad 12 November , 2009 Hej Undrar om någon vet hur hög en Flipper 760 är i orginalutförande? Har sökt men inte hittat några uppgifter om detta. Tack på förhand. /Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 12 November , 2009 Hej, Höjden från vattenlinje till targabåge är cirka 2,2 m om jag inte missminner mig. Sedan tillkommer gösstaken men den är ju fällbar. Om du behöver exakt mått kan jag försöka mäta nästa gång jag tittar till båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nicknord 0 Postad 13 November , 2009 Hej Tackar! Har beställt en transport av en nyinköpt 760 och åkeriet ville veta ungefär hur hög den var. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 13 November , 2009 Grattis till nya båten. Hur gammal är den och vilken motor sitter i? Du kan ju även bli medlem på www.flipperbat.se där det också finns ett forum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nicknord 0 Postad 15 November , 2009 Tackar Det är en 85:a med en AD41 från 2005. Ska få hem den på Tisdag, så jag återkommer säkert med en massa frågor. Ska kolla lite på foumet på flipperbat.se. Tack för tipset. /Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser