Yammamoto250 2 Postad 9 November , 2009 tråden är poppulär med många läsande och många svar /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 9 November , 2009 Men ändå fullständigt meningslös. En tråd för en viss klick att hacka på o mästra varandra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 9 November , 2009 Hhhmmm... Räkan, är en jag kommit att tänka på när jag läst Styrbjrn´ s inlägg... ungefär av samma art... Men då du vill be om ursäkt för vissa saker, skall inte jag vara sämre än att ta emot ursäkten... jag har säkerligen oxå en massa att be om ursäkt för här på forumet och passar nu på samtidigt att göra det, ifall att någon känt sig stött av något av mina inlägg och trådar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 9 November , 2009 dän här skiten kommer från gaderoben Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 9 November , 2009 Men då så. Alla har bett om ursäkt. Alla har förklarat att de inte menar illa. Det har sagts man får acceptera en viss mängd dösnack. Men då är allt frid och fröjd och vi kan avsluta denna tråd. Får jag bara tala om för alla som inte vet: Jag kör med mitt riktiga namn. Avatarbilden föreställer mig själv, ganska färskt foto. Så nu vet ni vem ni snackar med. Ev. dumma svar och kommentarer emotses under en ny tråd på Dösnack! Hälsningar, Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 9 November , 2009 Vi som vill kör vidare i den här tråden på Övrigt snack. Du kan inte komma och jaga undan oss som vill tjöta lite. Kan inte vara så farligt om vi gör det här eller i dösnack! Länge leve ett fritt forum!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 9 November , 2009 Håller helt med Kalman. Styrbjrn länkar till en 2 år gammal tråd. Hmmmmmmmmmm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 9 November , 2009 Tog bort tråden som ett tecken på visad respekt till dig Rotor. Tjusig båt, jag trodde jag kände till nästan alla båtar men din Samon hade visst gått mig förbi. Stavfel Senast ändrad av Styrbjrn | 09 november 2009 | 20:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 9 November , 2009 Har skrivit under ett flertal inlägg med mitt namn. Läs inläggen inan du utalar dig!!! /Styrbjörn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 11 November , 2009 Ja Samonen vi har är en rätt udda kärra faktist. Kul när man kommer till hamn och di däringa proffsen på båtar som sitter o suger på en storstark inte riktigt kan namnge båten. Hehe Är du i närheten i sommar så bjuder jag på en visning med tillhörande tur. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 11 November , 2009 Gärna det. det låter trevligt. Vart brukar du hålla till? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 11 November , 2009 Vi tuffar gärna runt i St Annas skärgård med denna underbara natur. Enklast kan man säga att den sträcker sig ifrån Norrköping ner till Valdemarsvik/Gryt. Är han själv båtburen i dessa vatten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 12 November , 2009 Jo då det händer allt. Jag skall hålla koll efter din båt i sommar. /Styrbjörn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 5 Januari , 2010 visst har jag bättrat mig nu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mark77 0 Postad 5 Januari , 2010 Ok, jag läser och skriver en del här men inte har jag nu märkt att du Styrbjrn sku utmärka dig varken hit eller dit.. Så om du vill be om ursäkt så bra är det, men jag har personligen inte märkt nåt konstigare beteende än från vissa andra här.. Största problemet på detta forum är enl mig att många tror sig veta allt och all ny information möts med överlägsenhet, massor med fördomar, istället för att tänka på det, kolla fakta etc.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 5 Januari , 2010 Säger som min gode vän Mork: Shazbath heller...! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bregott_22 0 Postad 6 Januari , 2010 Hej Det finns en särskild tråd under Dösnack där du kan tjäna en hacka på Styrbjrn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 6 Januari , 2010 Instämmer med Kalman till 100% i denna fråga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser