Gå till innehåll
lördag 21 september 2024
Styrbjrn

styrbjrn ber om ursäkt

Rekommendera Poster

Vill be er alla om ursäkt för mitt bitvis dåliga uppförande. Jag var bara så sugen på att komma in och bli en i gänget. Jag har imellanåt spelat över lite väl mycket. Allt för att bli omtyckt. 

Har kanske lobbat lite väl mycket för Biltemas produkter. Allt är kanske inte värdsklass. Jag ska sluta upp att vara så märkesfixerad.

Ber om ursäkt och önskar att vi kan starta om på ruta ett igen.Skäms

Styrbjrn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Taget! but i believe it when i see it....



Senast ändrad av Westfjord26 | 07 november 2009 | 19:15

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Alla ni som undrar vem styrbjrn är...
Tog ett tag innan jag kom på det, men han heter egentligen Flat Eric och var stor på 90-talet! Ja, en ganska kort stund, men ändå...
Se bara bevisen,


Inget snack om att det är han på bilden! >

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fint gjort tycker jag. Det är så att oftast så får man respekt med tiden och kvaliten på inläggen man skriver.

Det finns några medlemmar här som skrivit otroligt mycket men aldrig skrivit ett enda vettigt svar på någon fråga.

Sedan finns det riktigt bra kvalite på en del medlemmar, de förtjänar all respekt. Den enda som man kan göra är att försöka. Allt visar sig med tiden vem man är.

Kör hårt!

Mvh
Kristian

EDIT: Stavfel, så slipper någon ligga sömnlös över det.



Senast ändrad av Alf_Von_Sil | 07 november 2009 | 16:06

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Saliga äro de som hungra och törsta efter rättfärdighet, ty de skola bliva mättade

Saliga äro de barmhärtiga, ty dem skall vederfaras barmhärtighet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Saliga äro de saktfärdiga, ty de skola ärva jorden. Men de kan glömma havet!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett bra sätt att bli tagen på allvar är att använda sitt riktiga namn.

mvh Roland

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Eller åtminstonde alla nick peronen i fråga måste ha haft genom åren. Kan inte tänka mig annat än att en person med en sådan attityd har blivit bannad med jämna mellanrum.

Har säkert straffat ut sig irl också. Synd om honom egentligen

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är inget synd om mig! Jag har det bra och era misstankar mot mig tar jag med en klackspark då jag vet vad jag är och vad jag står för. vill ni klanka ner på en gammal man så gör det, men bara så ni vet det rinner av mig som vattnet på en gås. Nej nu skall jag ut och fila lite på en liten teak hylla jag skall ha i min båt.

Gött mos!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Varför vågar du inte framträda med ditt riktiga namn?

Fler skulle ta dig på allvar då.

 

mvh Roland

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var nte för säker på det. Jag tar inte dig på Allvar,men  det kan ju va ett Nick

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix

Gött mos brukar man säga i Göteborgstrakten. Stevemedselcon kom från Oskarshamn! det vet jag då jag har talat med honom på telefon, jag vet även hans riktiga namn.

 

Själv gick jag tidigare under nicket Wille. Har även träffat Roland Ringhede.Flört hej Roland!



Senast ändrad av Matrix | 08 november 2009 | 19:30

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tänk om ett nick har flera användare. Den som känner för att busa lite väljer nick och skriver några rader.

Tänkte inte på det sa DoctorEnosPork

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om Ringhede finns i verkligheten kan man ju aldrig helt säkert veta. Men för mig finns väldigt mycket som tyder på att det är just så.

 

Däremot vet jag helt säker att Fisketångens hotell finns http://www.hotellfisketangen.se/Vyer.htm Däremot är Hotell Kungshamn nästan helt utplånat.

 

Även den gamla fiskebåten Asta LL667 finns http://www.tollaroseiel.se/asta.html

 

Om inte Ringhedes avart är tagen från en båt så har fotografen stått på nån av Hampholmarne, med all sannolikhet den mellersta.

 

tommy

Som finns i alldeles för hög grad.

75% hade varit nog.

post-945-1394236149,9531_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nästan alla här på forat har ju nick som inte stämmer med deras ricktiga namn. inget konstigt med det. Det är ju det som är det fina med sånna här forum att man kan få vara lite annonym. då behöver man inte bli tagen för hur man ser ut eller hur mkt pengar man har.

Kul med alla konspriationsteorier. den ena roligare enden andra. Gött mos kanske man säger i Gbg men jag är inte därifrån. Jag har sommarbostad på Gotland och vinterbostad i Spanien och Sthlm.

Konstigt att vissa verkar bry sig mer om vem jag är och mina stavfel en om det jag skriver.

Kan garantera att jag inte har nått med steve med selcon att göra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skrattar gott åt Styrbjörns inlägg. Killen lr tjejen har satt bra fart på forumet de senaste dagarna.

Jag förlåter dig. Det är bara kul med lite annorlunda synsätt.Flört

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

TerrorTore dyker upp efter att inte ha varit aktiv sen 07-11-23....
Richard_scarry dyker upp i samma trådar som Styrbjrn efter att inte ha varit aktiv sen 08-11-26....
Mellan dyker upp i samma trådar som Styrbjrn efter att senast haft ett inlägg 2008-08-31.
T o m DrEnosPork dyker upp efter ett år.....

Vad är det här för lekstuga? Lägg av - du förstör. Håll dig åtminstone till dösnack.

 

// Ulf

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Varför Dö snacka när jag har viktig information att dela med mig av. Jag har även lärt mig en hel del av er alla underbara människor på forat.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker i alla fall att det är kul att du har kommit tillbaka, det behövs friska fläktar på forumet.....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fick en liten hummer på mete i hjälmaren i helgen när jag var ute o metade aborre. Du sabbar forumet. Lägg ned!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

18 svar och 702 visningar av tråden tyder på att det finns ett visst intresse för din tråd.

Havsulven har ingen båt i sjöboden. Han heter ingenting. Hur långt är det mellan Kalmar och Oskarshamn?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Suck! Kan du åtminstone inte hålla dig till en inloggning? Lägg ned!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var den här typen av inlägg som jag ville be om ursäkt för. Jag har skrivit endel inlägg för att skoja till det och detta var ett ex på detta men jag har lämnat detta bakom mig och går nu vidare som super seriös.

Detta är ett allvarets forum och från och med nu inget mer trams och det gäller alla!Gråter



Senast ändrad av Styrbjrn | 08 november 2009 | 19:41

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men enligt min mening är det ännu lägre nivå att bry sig om att rapportera ett sånt inlägg.............

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Blir väldigt trygg i mitt båtliv av att läsa dina inlägg, en otroligt massa viktig information helt baserat på egna upplevelser och egen erfarenhet............Skrattande

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nä, jag skulle inte heller bry mig om att rapportera den typen av inlägg. Det jag vill är att Styrbjrn släpper alla sina andra inloggningar och tonar ned sig. Jag tycker det ska vara högt till tak - men man ska inte sabba på forumet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Säger knappast emot dig, högt i tak och lite smågnabb är en sak, det är jag bra på själv, men det finns gränser det håller jag med dig om.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stevemedselcon kom från Oskarshamn! det vet jag då jag har talat med honom på telefon, jag vet även hans riktiga namn.

Havsulven har ingen båt i sjöboden. Han heter ingenting. Hur långt är det mellan Kalmar och Oskarshamn?

 

Kul- jag är ju också från O-ham- man kanske känner honomObestämd.

Mellan O-hamn och Kalmar är det 7,2 mil.

 

Roger (med Nimon)Cool

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Borde inte denna fullkomligt meningslösa tråd omedelbart förpassas till Dösnack?

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...