matsymer 0 Postad 5 November , 2009 Vad använder man för munstycke när man ska pumpa en fender? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 5 November , 2009 De få gånger jag har pumpat mina fendrar har jag använt en blåspistol. Cyckeldäckena också för övrigt. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperskeppare 40 Postad 6 November , 2009 Du ska använda ett koniskt munstycke. Finns bland annat en fotpump för bildäck på Biltema som har med ett sådant litet munstycke i plast. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 6 November , 2009 Japp på Kvalitema finns allt för båtfolk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baeck 0 Postad 6 November , 2009 Finns säkert ett och annat som kan vara bra på Biltema så som papptallrikar, värmeljus och annat som inte används mer än en gång, de gånger jag besökt affären är det mer personer som går in med grejer att returnera än vad det är som kommer ut med nya. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 6 November , 2009 Brukar köra med vanlig cykelpump helt utan speciellt munstycke. Bara pressa pumpen emot hålet och pumpa, det handlar ju om ganska låga tryck. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 6 November , 2009 går även att ta kopressorn och fylla dom med lagom mycket luft Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 6 November , 2009 Kopressorn...vad är det? om du menar kompressor så förstår jag, men hur få in luften i fendertarna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 6 November , 2009 Kanske man kan pressa in en ko? Men om inte fenderten är osedvanligt stor torde det bli ett övertryck där inne med ett helt nötkreatur intryckt Pressad anka är gott, men ko... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 6 November , 2009 ha ha du har ju humor som en 80 åring! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matsymer 0 Postad 7 November , 2009 Tack för tipsen, så det finns alltså inget speciellt munstycke just för fendrar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser