Joakim64 0 Postad 5 November , 2009 Hej ! jag har beställt en ryd 568 gti med evinrude 115 Ho 2010 års modell tror ni att jag kommer upp över 40 knop tacksam för svar Mvh/Joakim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MaCro 0 Postad 5 November , 2009 Hej Utan problem! Skulle tippa på 41-42 med rätt propeller. //Mac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magne 1 Postad 7 November , 2009 Hej, Lasta inte för tungt fram. 40 gäller främst när du är själv och det inte är för mycket sjö. Full tank tynger båten om man jagar sista knopen.. :-) Grattis till en fin båt ! / Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mr_Dobermann 0 Postad 10 November , 2009 Tjenare, Jag köpte själv precis en 568 GTI -09 med en -2010:ans E-TEC, dock EJ en H O. Jag har endast kört min 2 ggr än så länge, och kommit upp i 38-39 knop, Då med akterkapellet uppe, och trimvinkeln var kanske inte 100%. så du bör komma upp i över 40 knop ganska lätt med en H O. MVH Kimmen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser