Stream 1 Postad 4 November , 2009 Nu kan man anmäla sig till Ornö Runt 2010. Jag är redan anmäld. Verkar som om jag har lägst lys av alla såhär långt... Några fler som tänker köra Ornö Runt 2010? www.ornorunt.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 4 November , 2009 Jag hoppas på det. Förra året sket det sig, men om allt stämmer blir jag med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 4 November , 2009 Allternativet är ju i så fall att segla Ornö runt på nätet http://www.ornorunt.se/SOL/sol.htm Det får en annan göra som desvärre har den riktiga båten all för långt bort. Visserligen blev en Lördag förstörd men Ornö runt var nog den virtuella segling som jag tyckte hitills varit trevligast. Om det sen kanske berodde på att det gick ganska bra, vill jag låta va osagt. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 5 November , 2009 Lät trevligt med Ornö Runt. Magnus har kört ett Tjörn Runt men annars har vi aldrig varit med på någon större tävling. Men sedan såg jag tidpunkten - tror inte ens att båten är klar då. Och det är likadant med Lidingö Runt. Skulle vara kul med någon större tävling som går lite mer i semestertid när man har möjlighet att ta sig till den även om man bor en bit bort. Finns någon lämplig förutom EGR? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser