Gå till innehåll
söndag 02 februari 2025
Stefan_Hakansson

Växelhus Yamaha 28A -78 SÖKES!

Rekommendera Poster

Hejsan!

Som rubriken lyder är jag på jakt efter ett växelhus till en äldre Yamaha 28hk. Finns det någon här som kanske sitter och ruva på något eller någon som kan ha något tips vad jag kan hitta något sådant beg. Så vore jag grymt tacksam!

Mvh Stefan Håkansson

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Prova att kontakta Lars Sandberg i Äspered 033-277067 eller Anders Forsström i Homna 070-3916542 dom har mycket beg. delar till utombordare. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om GBG är närmare brukar Turin Marin ha en del med sist jag letade, med det kanske inte va i närheten av dig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Publicera privat namn och telenr på internet är inget smart, bättre att ta sådant via mejl eller PM.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ursäkta men försöker bara hjälpa till och dessa personer annonsera på Blocket så jag förutsätter att det är ok att nämna deras namn på MG.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det var inget illa menat från mig bara ett råd, ta det via mejl eller PM/IM är bättre, vet inte hur det är men man får väl inte skriva namn utan medgivande  egentligen.

Jo jag vet att dom annonserar på på Blocket har handlat av den ena, men då är det dom själva som publicerar sitt namn.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...