bolinder 0 Postad 28 Oktober , 2009 Hejsan Har just köpt en båt men har ingen aning om vad det är. Är det någon kunnig som vet vad detta är för båt, årsmodell, sjöegenskaper m.m? sitter en Volvo b18 och ett 100drev? tror jag. Ca: 5-5,5m lång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nickenyfiken 0 Postad 29 Oktober , 2009 Det är troligtvis en selco 18 cabin. farsan hade en sån för många år sen, gick bra i sjön vad jag minns. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 30 Oktober , 2009 Nä, en Selco 18 Cabin e de INTE iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 30 Oktober , 2009 whitflyer 55 kan det vara, en ovanlig båt som tillverades i england i väldit liten skala på 70 talet. titta om du hittar ett emblem med två st vingar någonstans på båten Senast ändrad av Styrbjrn | 30 oktober 2009 | 15:58 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 30 Oktober , 2009 Jag tycker det starkt liknar en Smuggler Ht, ca -75 Länge avsky Biltema Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Svwerker 0 Postad 30 Oktober , 2009 Den har inte Smugglens fallande stäv så det stämmer illa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bolinder 0 Postad 1 November , 2009 Hittar inga vingar, dom har kanske försvunnit båter ser ut att vara ommålad ett antal ggr. båten är 5.10 lång och 1.75 bred vid relingen, whitflyer 55 måste vara en väldigt udda båt hittar ingen info om den alls. någon som vet nåt mer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser