Jimsan 0 Postad 25 Oktober , 2009 Någon som har tipps på var man får bästa pris på delar till Eberspächer värmare? Min minipanel har fått fnatt så jag överväger att köpa den nya digitala minipanelen, men priserna jag har fått är lite i överkant! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 27 Oktober , 2009 KAn man få se ett kort på hur den ser ut.....jag har något som ligger och skräpar från en gammal värmare som du kan få, dock är jag osäker på om det är en sådan du ska ha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 28 Oktober , 2009 SÅ här ser den analoga ut! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 28 Oktober , 2009 Finns även en variant med tidur se sidan 14 http://www.eberspaecher.se/servlet/PB/show/1057011_l15/Batkatalog2008_2009.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 31 Oktober , 2009 nä den hade jag inte i mina båtkartonger....prova att ringa runt till lite båtskrotgubbar.....finns massor av prylar om man vet var man ska leta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 31 Oktober , 2009 Du jimsan.Be kärringa att skicka ett mail eller slä mig en signal så ska vi se om vi kan hitta ett bra pris jalmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser