Getrud 0 Postad 22 Oktober , 2009 Vilken (o)tur jag hade som en mörk lördag kväll för snart 5 veckor sedan ramlade i diket, lite på pikalurven, och bröt fotleden på ja vet inte hur många ställen! Jo, för en vecka sedan upptäckte jag detta forum som verkligen piggar upp en i soffan! Nu ryker förhoppningsvis gipset om 1,5 vecka så jag kan hoppa i min nya båt vilken inhandlades för 14 dar sedan! Inte provsuttit den en gång! Soffpotatisen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 Oktober , 2009 Du skall inte var ute och vandra när du är full! du skall sitta framför datorn och käfta på MG..välkommen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Getrud 0 Postad 29 Oktober , 2009 Du vet inte hur rätt Du har! Nu är det MG å DöSnack som gäller! Skål! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 29 Oktober , 2009 En fylletråd till!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Getrud 0 Postad 4 November , 2009 Äntligen! Nu är gipset borta, det ska vi fira, s...! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst moderator Postad 4 November , 2009 Då får man gratta till ett rörligare liv nu då. Dratta inte ikull igen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Getrud 0 Postad 9 November , 2009 De ska vi försöka undvika, firade gips lossningen i Prag i helgen, gick kanon!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser