Malas73 0 Postad 21 Oktober , 2009 Söker båtplats i Stockholmskärgård för säsongen 2010 gärna i närheten av Ljusterö eller Åkersberga, någon som vet någon båtklubb eller privat person som har platser lediga eller inte alltför lång kö? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 21 Oktober , 2009 Hur lång ifrån är i närheten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 213 Postad 21 Oktober , 2009 Brukar det inte gå att få plats hos Svinninge ganska fort? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malas73 0 Postad 2 December , 2009 Ett par mil ifrån anser jag vara i närheten. Bor i Uppsala så det blir ingen större skillnad på bilfärden. Jag har en segelbåt så därför vill jag inte ligga för långt från Åkersberga eller Ljusterö för då tar det en del tid att komma dit. Herräng är inget allternativ, då kan jag lika gärna ha kvar båten i Uppsala. I dag tar det en dag att komma från Uppsla och ut genom Stockholm och det vill jag slippa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
82MS 0 Postad 5 December , 2009 Prova med Nykvarns varv ett trevligt litet varv någott söder om Dyviks marina, inte långt från Ljusterö eller Åkersberga. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser