Gå till innehåll
tisdag 25 februari 2025
00000

Missnöjd

Rekommendera Poster

Tusen tack för denna underbara bra sida, fick många svar och fick själv mer kött på benen som trodde innan att allt var helt kört. Men nu efter att ärendet gick till ARN så får jag svaret ifrån dom att dom står för ett utbytesväxelhus som ersättning för allt. Hämtade ut den i dag och såg fin ut, så nu är det bara att lämna in den på service på hela motorn för att se att funkar som det ska tillsammans med det nya växelhuset.

Ännu en gång, TACK!!!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Grattis! Härligt att det löste sig till slut. Synd bara att det ska vara tvunget att gå så långt som till ARN. Egentligen förlorar ju alla parter något på dessa fall: Konsumenten förlorar tid och kanske en del kostnader. Företaget ifråga förlorar lite i goodwill samt egna kostnader och de medel som bekostar ARN är i dessa fall bortkastade (om man jämför med samma utfall utan deras inblandning) Detta mot bakgrund av att de flesta ändå respekterar ARN:s beslut eftersom dom (väl troligen?) vet med sig att dom haft fel fr första början.

Men som sagt, Grattis och hoppas du får en problemfri sommar 2010!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...