perman 0 Postad 19 Oktober , 2009 Går det få tag på Sprängskiss till denna motor? Är framförallt till Trim/tilt cylindern & Elmotorn jag behöver Ska lossa cylindern för att blästra och måla då aluminiumen syns Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 20 Oktober , 2009 http://www.ishopmarine.com/ishop/jsp/AsplIsmCcatViewBase.jsp?&lvlCode=4&pCode=C0015197&path=MM~A0000001~M0000684~M0000685~C0015197&isFromCMS=false&hideAdd2CartButton=&isStandAlone=&is4CmsShop=&reqln=Unknown&reqem=Unknown&reqph=Unknown&reqFor=29&req4Browse=1&docId=&docName=&isForSupStore=false&cCatFilter=&eCatSupFldr= Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perman 0 Postad 21 Oktober , 2009 Strålande! Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RalfL 0 Postad 27 Maj , 2012 Hej Vore intressant att ta den av hur det gick för dig att ta loss tiltmotorn. Ska själv byta tiltmotor på min Mercury 50EFI från 2004. Ser att motorn sitter med fyra bultar men måste man tömma system på oljan innan man skruvar loss den? Det andra problemet är elkabeln som går in i motorn. Omöjligt att komma åt den eller följa den. Hur gör man? Måste man ta loss den undre motorkåpan för att komma åt eldragningen? Tacksam för svar då jag tänkte byta motorn nästa helg. Mvh Ralf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser