iceman356 1 Postad 17 Oktober , 2009 Hej. Jag har lite glapp i styrningen på min Flipper 700. Var kan det felet ligga ? I vajern eller bak i styrtappen ? Är styrtappen lagrad med kullager eller är det bara glidlager ? Mycket tacksam för tips på hur man får bort glappet. Det blir lite jobbit när men får sittat och styra fram och tillbaka hela tiden. Och sen har jag avgasläpp (ej i bälgen alltså) orginalmontarat på mitt vp280 drev är det den äldre eller nyare modellen av 280 ? Senast ändrad av iceman356 | 17 oktober 2009 | 19:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejo41 0 Postad 18 Oktober , 2009 Hej... Jag har oxå ett 280 drev. Tror du kan hitta ritningar på www.drevia.com Tror det var där jag hitta ritningar på mitt drev. Lycka till //Pejo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aleo 0 Postad 18 Oktober , 2009 tjena Jag hade samma problem. Tittade runt lite på nya styrväxlar men ska man ha något som håller kostar dom en hel del, jag bestämde mig för att montera en hydraul styrning = Lite dyrare Mycket bättre Det är inte svårt att montera, vid köp av nya finns alltid monteringsanvisningar. Tex http://www.blocket.se/stockholm/Hydraulstyrning_for_drevmotorer_med_servo_14883462.htm?ca=11&w=3 Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser