ciaraud 31 Postad 16 Oktober , 2009 Tar det lång tid för er också innan den nya avataren kommer upp när ni bytt. Tröttnade på den lilla suddiga motorn i morse och bytte till en bild på båten som den ser ut nu mrn den har fortfarande inte kommit upp 7 timmar senare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 16 Oktober , 2009 hmmmmmmmm, måste göra något fel. Ska man inte gå in under personlig information och byta bilden där? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-somena- 0 Postad 16 Oktober , 2009 Gå på min sjöbod eller personlig information och redigera min profil och sedan Bild (tex. porträtt eller bild på båt) och där lägg in den nya bilden från ditt bildarkiv och sedan spara ! Då får vi se din nya Avatar ! Senast ändrad av -somena- | 16 oktober 2009 | 18:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 16 Oktober , 2009 Precis så har jag gjort 4 gånger i dag utan att det funkar. Hmmmmmmmmmmm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 207 Postad 18 Oktober , 2009 Prova att trycka F5. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captn 1 Postad 2 November , 2009 prova rensa cookies och tidigare websidor i din webläsare. Kan fungera... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 2 November , 2009 Helt plötsligt efter 3 dagar kom den nya bilden upp. Kan jag behöva rensa kakorna ändå? Senast ändrad av ciaraud | 02 november 2009 | 18:09 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captn 1 Postad 2 November , 2009 är ute på lite hal is och tror nog det finns de som har större kunskaper om it och webläsare. MEN min teori, som delvis är baserad på fakta, lite enkelt Webläsaren lagrar vissa inställningar för websidor (cookies) och samtidigt lagras frekvent besökta websidor av webläsaren för snabbare visning. Därför kan man behöva nolla detta ibland. kör du xplorer i windows så kan du räkna med massor av cookies sparade på din dator och historik som sträcker sig långt långt tillbaka. hittade vid en liten informell virussökning porr på chefens arbetsdator på detta vis, synd man var för feg för att löneförhandla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser