ehschos 0 Postad 10 Oktober , 2009 Jag har en Uttern 690 från 70-talet som jag köpte i våras. Märker att det kommer in vatten i kölsvinet, dock inte mer än ett par liter som jag lätt kan pumpa ut. Men var kan det komma ifrån? Är detta normalt? Kan det vara en läcka i skrovet? Det kan ju knappast röra sig om regnvatten? Någon som kan dela med sig av sin erfarenhet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainHowdy 1 Postad 10 Oktober , 2009 Hej Hur ofta får du ett par liter att pumpa ur? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 11 Oktober , 2009 Ligger du i salt vatten kan smaka på vattnet. Regnvatten är nog det vanligaste vattnet i kölsvin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ehschos 0 Postad 11 Oktober , 2009 Hej, nu har jag legat i sötvatten med båten. Varje gång jag tittat till båten så finns det lite ´ nytt´ vatten. Inga stora mängder alltså, bara ett par liter men ändå. Nu har jag tagit upp den för säsongen. /christian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser