tresse 0 Postad 9 Oktober , 2009 Hej! Är det någon som har erfarenhet av demontering av innertaket i ruffen på en Tresfjord 28? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 9 Oktober , 2009 Förmodar att konstruktionen är liknande som på min Westfjord, vad är frågan? var det bar som du skrev så är svaret ja.....men jag tror du vill veta mer... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tresse 0 Postad 10 Oktober , 2009 Jag tror inte det är samma konstruktion på 26 som på 28. På min 28 har varvet plastat fast innertaket innan mont. Innertaket är av plast. Jag hade tänkt att lacka om båten och vill då d/m grabbräckena som sitter på rufftaket, fastsatta på undersidan (bakom innertaket). Är det någon som har några förslag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 Oktober , 2009 Vet exakt hur det sitter fast då jag har hjälp en vän med sin T28-a, men någon kanske kan svara dig........................ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tresse 0 Postad 10 Oktober , 2009 Tack för hjälpen då, någon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser