Lillen 1 Postad 4 Oktober , 2009 Jag skall ta bort kapellet över styr- och passagerasitsarna på min NIMBUS 26. Har sett att det finns plasttak med luckor men kan inte hitta var man kan köpa delarna. All hjälp uppskattas. Lillen Senast ändrad av Lillen | 04 oktober 2009 | 17:28 Senast ändrad av Lillen | 04 oktober 2009 | 17:28 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flayban 1 Postad 6 Oktober , 2009 Hej. Kolla med dom här killarn. http://medlem.spray.se/nimbusklubben/ //Jonas. forbina9000.donstudio.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lillen 1 Postad 7 Oktober , 2009 Funkade så där, kass adress. Tack i alla fall // Lillen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lillen 1 Postad 7 Oktober , 2009 ...tangentbords feltryckar Hälge hade varit framme. Jag har redan kollat med dem. Som sagt, tack i alla fall // Lillen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Emelina2 0 Postad 9 Februari , 2010 Hej jag är på jakt själv jag tror att man får plasta en egen jag såg en bild på blocket på en Nimbus 26 som såg riktigt bra ut jag ska prova att göra form och plasta själv eller så har jag sett en som hade tagit en slät glasfiberskiva och skruvat fast uppe på kanten och tätat och sågat hål för 2 st öppningsbara glasluckor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hjarta 0 Postad 16 Januari , 2012 Hej på er! Har ni fått tag i några tak? Jag har kommit över en fom för att göra ett sånt där tak, snarlikt det på den bifogade bilden ovanför här... Har inte testat och gjort nåt tak än dock! Finns det fortfarande intresse? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Joakim78 0 Postad 26 Mars , 2012 Jag är väldigt intresserad av formen jag har skickat ett mail och hoppas på svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hjarta 0 Postad 28 Mars , 2012 Har skickat dig ett PM. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petter10 13 Postad 22 Juli , 2012 Hej! Jag är också Nimbus 26 ägare och intresserad av takluckor! Jag är nyfiken på hur det gick för er med takluckorna! Jag antar att det blev mkt bra! Hur gjorde ni? Med vänlig hälsning, Petter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser