nbottning 2 Postad 9 November , 2009 Ursäkta om jag bidrar till OT-inläggen, men, finns det några moderatorer på detta forum? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst moderator Postad 10 November , 2009 Tråden rensad på ovidkommande strunt. Håll er till ämnet. Gratulerar till din båt. Hoppas den skänker många glada miner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxxan 0 Postad 10 November , 2009 Tackar tackar, jag blir säkert nöjd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Styrbjrn 1 Postad 10 November , 2009 Du kommer garanterat att bli nöjd! Lita på mig! Vad har hant här då? sjung med i kampsången får ett fritt fora. Stoppa moderatorns diktatur! Många av inläggen var viktiga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
estaaf 1 Postad 24 September , 2015 Länge sedan du skapade denna tråden. Har du kvar båten och är du nöjd med den? Är själv spekulant! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 24 September , 2015 Jag håller med ovanstående inlägg att det är fina båtar och oftast ägts av kunniga folk, varför annars betala mer för en båt om man inte vill ha det bästa. Men som sagt var kolla motorerna. Ha det Det var ju en kul slutsats om oss Storebroare! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 24 September , 2015 MaxSchmeling, du som verkar ha koll på Storebro. Vet du vad som händer med märket/företaget? Extremt tyst och den nya modellen som skulle komma i år har man inte hört något mer alls om. Tillverkar de ens några nybyggen i år? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 24 September , 2015 De reder sig, tro mig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
estaaf 1 Postad 25 September , 2015 De reder sig, tro mig! Max, jag var inne på hemsidan du/ni driver "om" er båt. Vilket fantastiskt skick, det värmer i pendants hjärta! /E Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser