Linusb 0 Postad 29 September , 2009 Tjena! Ska i dagarna plasta i en ny durk i min öppna crescent båt. När jag rev bort den gammla durken så var det något i färgen/topcoaten som gjorde att det var alldelens knottrigt, Typ som sand / fint grus. Hur gör jag för att få samma fäste även i nya durken? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 September , 2009 Blandar Halkanix i färgen är ett tips. http://gbg.seasea.se/Article.aspx?ArticleNo=21562 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linusb 0 Postad 30 September , 2009 Halkanix=) Det var ju lite komiskt namn. Var precis det jag letade efter. Tack för snabbt svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 September , 2009 Det funkar ju naturligtvis med fint grus också, men med halkanix så tror jag att man kan förutsätta att man får en helt ren produkt som funkar med färgen/fernissans kemi. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser