Schmaxo 1 Postad 28 September , 2009 Då e de la lika bra och göra en tråd för abborre här kan ni lägga ut bilder på era stora borrar som ni har fått under era liv XD Här e min då, fick den i sommras och låg på 4-5 hg, inte den största men alltid nåt Senast ändrad av Schmaxo | 29 september 2009 | 12:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 September , 2009 tösen fick en liten aborre men det var för någon säsong sen. Senast ändrad av nikitalord | 28 september 2009 | 22:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Schmaxo 1 Postad 29 September , 2009 den bilden har man sätt i ett annat inlägg men jäkligt fin va den ;P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 29 September , 2009 I maj under min Göta kanalresa i Bottensjön/Vättern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 29 September , 2009 Provar igen då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
makke 0 Postad 29 September , 2009 Här e en Borre till vikt 1.71 kg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Schmaxo 1 Postad 30 September , 2009 åhhhh FIFAN va fet, den måste smakat gott Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammamoto250 2 Postad 30 September , 2009 en st middag i augusti Finnhamn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
makke 0 Postad 30 September , 2009 japp den smaka utmärkt efter att jag rökt den jag tänkte lägga ut ett par bilder till men de verkar som att de ej funkar grrrrr. Senast ändrad av makke | 30 september 2009 | 18:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 30 September , 2009 Abborre är gudomligt gott, det är top 5 för mig. Men de ska vara i makkes, nikitalords eller min kaliber, såna där tusenbröder blir man ju galen av att rensa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
makke 0 Postad 30 September , 2009 Jag håller me dig Terrafobica att borren e nästan den godaste fisken,bäst tycker jag om rökt gös sen kommer borren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 30 September , 2009 Abborrfiléer vända i rågmjöl och långsamt stekta i riktigt smör, dregel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
makke 0 Postad 30 September , 2009 De e inte helt fel de heller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Schmaxo 1 Postad 1 Oktober , 2009 Nu vill man ju nästan vilja fånge en 2 kg borre och bara njuta av att äta den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 1 Oktober , 2009 Varför bara 2 kilo? Den här bjässen på 2,15 kilo togs i Mälaren idag, tyvärr inte av mig. Jämför med en treliters vinbox. Senast ändrad av Terrafobica | 01 oktober 2009 | 19:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 1 Oktober , 2009 Så ivrig att jag glömde bilden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 Oktober , 2009 Oj, vilka borrar ni har tagit! Men det ska vara vitt vin till fisk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 1 Oktober , 2009 Tog närmsta dunk bara Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 1 Oktober , 2009 Synd bara att så många tar död på dom stora. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Schmaxo 1 Postad 2 Oktober , 2009 8 hg borre fastnade på mask ;P tyvärr inte ja som fånga den :/ min kompis pappa -.- xD Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 3 Oktober , 2009 Min Abborre bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Schmaxo 1 Postad 3 Oktober , 2009 de va en konstig abborre xD Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
makke 0 Postad 3 Oktober , 2009 Grattis te en grann borre den va fin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Schmaxo 1 Postad 23 Januari , 2010 Mycket fina färger Liten vinterborre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jimmy-f 0 Postad 28 Juni , 2010 Fiskade lite i Mälaren i helgen, fick en abborre på 38cm men vet ej vikten!! Saknar våg Nån som har en uppfatning om vad en i den här storleken brukar väga?? Kändes tyngre än ett mjölkpacket men de är ju förstås en uppfatning!! Senast ändrad av jimmy-f | 28 juni 2010 | 19:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barton3000 0 Postad 6 September , 2010 Denna fick min son i sommras. Vägde den dock aldrig, men hyggligt stor var den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rocketman 1 Postad 6 September , 2010 Dessa var inte så dåliga. Fina filéer som räckte till hela familjen. Togs på nät 2 sjömil från en laxodling. Förmodar att de fått lite födotillskott den vägen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jozz 0 Postad 13 November , 2010 en gammal bild:P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser