Nyborjare 0 Postad 25 September , 2009 va ? det var en sänkning det, vilket pris är fel ??? antagligen det höga ?? http://www.blocket.se/malmo/Flyttrea__Yamarin_59_CC__NY____Flyttrea_23139068.htm?ca=23_11&w=1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 September , 2009 Grejen med blocket är ju att du kan sänka priset till så fort anonnsen är publicerad, ganska vitt beprövat idag, ser det på många båt annonser, så fort den är ute, klicka på ändra och fixa detta till en kostnad av 20 spänn typ. ÅÅÅÅÅÅ vilket klipp..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Passo 2 Postad 25 September , 2009 Motor ingår ej så priset är ju inte så lågt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nyborjare 0 Postad 25 September , 2009 Uggghh........... tror visst du rökt för mycket i kväll ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 26 September , 2009 Det första priset är ju normalpris inkl Yamaha F80 eller 100. Det nya priset är ju utan motor så prissänkningen haltar ju något! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 26 September , 2009 Bara detta ganska oseriösa sätt att annonsera på skulle göra att jag blev tveksam till denna handlare. Först ink motor och sedan sänka men ta bort motorn utan att skriva det i klartext.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 26 September , 2009 Kraftigaste prisänkningen jag sett sista tiden på blocket var väl lindköpingsbon som sålde sin Badanka med sänkt priset från 42000 till 9999 kr eller byte mot vad som helst . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Groenling 3 Postad 28 September , 2009 annonsen är redan borta :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pelle_p292 0 Postad 28 September , 2009 Jag anser nog att har man tvingats sänka priset på en vara så är det ju ett tecken på att ingen vill ha skiten!!....Eller Oavsett flyttrea eller inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser